Онлайн пазаруването е най-добрият отрасъл в интернет и всичко, което някога бихте могли да искате за Вашите продажби, е точно там пред Вашите клиенти. Всичко, което трябва да направят клиентите Ви, е да натиснат няколко бутона, да поръчат продуктите си и до максимум 2 дни да бъдат доставени. Страхотно, нали?
Удобството на онлайн пазаруването обаче, може да доведе до някои не – толкова добри навици в пазаруването. Често се случва, след като добавят продукти в кошницата си, клиентите просто да излязат от страницата. Въпреки, че погледнато от тяхна гледна точка, това се отразява добре на техния джоб, но не и на Вашия бизнес. Не се притеснявайте. Решение има. Не, не сме го измислили ние, но го прилагаме и резултатите наистина са страхотни за магазин Мода за деца. Ние изпращаме E-mail кампании към клиентите, които са изоставили продукти в техните кошници.
Как ангажираме клиентите с E-mail?
Според скорошно проучване на eSurveysPro.com, над 67% от клиентите ще изоставят продуктите в кошницата си. Разбира се, тази стряскаща статистика за България е малко по – различна. Слава богу, тук в България варира в порядъка на 45 – 50%. В онлайн магазин Мода за деца тези проценти бяха 42%. В момента изоставянето на кошници с продукти е равно на 12%, като точно сега са 0%. Имайте в предвид, че това означава, че всички изоставлили кошниците си днес са закупили продуктите. Добре де, в крайна сметка… Как да постигнете тези резултати? Лесно е! E-mail маркетинг. Страхотен начин да постигнете добри резултати, не само в конверсии от изоставени продукти, а в още доста вариации.
„Здравей Ивайло – Не изоставяй продуктите за детето ти! Вземи тези 10% отстъпка сега!“
Горе-долу така трябва да се случва. Трябва да ангажирате клиента с отстъпка. Също така, в заглавието на E-mail-а трябва да поставите подканваща фраза, т.н Call to Action. В нашия модел за стратегия сме заложили на тактика, която кара клиента да направи покупката още преди да е видял процентната отстъпка. Онлайн магазин Мода за деца продава детски дрехи. Освен всичко това, цените им са доста ниски и да не кажем, че почти нямат конкуренция на пазара! Това е още един плюс към бранда. Та… E-mail кампаниите за конверсии на изоставени кошници е един сериозен модел, който трябва да бъде изпипан доста добре, спрямо аудиторията и определено този модел е сред най – добрите практики в Маркетинга за Онлайн магазини.
Трябва да спечелим доверието на клиентите ни!
В днешно време, в интернет се навъдиха доста онлайн магазини, които злоупотребяват с доверието на клиентите си, а това неизменно се отразява на целия бранш. Важно е да спечелите доверието. Това правим и ние с клиентите на Онлайн магазина. Как обаче го правим? Сега ще кажете, че е лесно да го кажем, но всъщност… Как го правим? Кое кара клиента да се довери?
Оценки и отзиви за продуктите
Отново ще говорим за Маркетинг стратегии, в които ние от Студио EXITO сме доста добри. Решихме и този проблем с ревютата на клиентите. Отново с E-mail маркетинг и да, работи. Нека помислим малко и да си представим, че влизате в два абсолютно еднакви Онлайн магазина с абсолютно еднакви стоки. Виждате рокля или дънки, които сте търсили цял живот. Има ги и в двата онлайн магазина. В единия обаче цената на продукта е 100 лв, но няма никакви отзиви от клиенти… Влизате в другия онлайн магазин и там е същият продукт, само че с по – добра снимка и оценка от ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️, както и коментари от клиенти.
– „Дънките са страхотни!“… -„Благодарим Ви. Дънките са супер и Доставката беше точно на време“ -„Роклята е с перфектния размер“… и т.н. Въпросът тук е, от кой магазин ще си купите продукта? Ние вече знаем отговора. Разбира се, че от този с оценките. Ние изградихме и съгласувахме разбира се, с нашите клиенти от Мода за деца – отстъпката, която можем да предоставяме на клиентите им, за всеки отзив на закупен продукт. Ето Ви решението… дайте им %!
Нека Ви покажем един нагледен пример на функционирането на стратегиите, които използваме за нашите клиенти, за да ангажираме потребителите им и да ги конвертираме в клиенти, само за 1 ден.
Какво друго?
Регистрацията на клиенти. Ние вярваме, че когато един клиент се регистрира, той става по – ангажиран към бранда. Освен това… Регистрираните клиенти са по – податливи на Email маркетинг. Ние насърчаваме всички потребители, които са направили поръчка, като гости да с превърнат в редовни клиенти. Какво по – хубаво от редовните клиенти?
Има много способи за ангажиране на клиентите Ви във Вашия Онлайн магазин. В крайна сметка всичко е до стратегия и най – вече да можеш да се поставиш на мястото на клиента. Трябва да можеш да погледнеш през неговите очи. Ние знаем как да го направим и Ви предлагаме да го направим и за Вашия бизнес!
Търсите ли качествена поддръжка на сайта?
Нуждаете се от
поддръжка
Ние обичаме да помагаме, защото знаем как и имаме нужните умения да го направим. Не се замисляйте много! Чакаме Ви!
Защо да се абонирате?
Колко често изпращате Email-и?
Не по – често от 2 пъти седмично. Опитваме се да не досаждаме и в същото време да предлагаме само качествени материали.
Какъв тип Email ще получаваме?
Нищо рекламно. Всичко, което ще получавате, ще бъде съобразено с добрите нрави. Ще Ви изпращаме публикации, като тази, която прочетохте в момента.
Можете ли да ми съдействате?
Разбира се. Ние сме насреща за всякакъв вид съпорт. Винаги ще помогнем и го правим с огромно удоволствие!