Нагоре

Facebook група Използвайте за популяризиране на бранда

Всички, като започнем от Вашите родители до Вашия зъболекар, както и любимият Ви местен ресторант са във Facebook. Гигантът на социалните мрежи влияе върху живота на всеки и непрекъснато се развива по отношение на начина, по който потребителите го използват. Готови ли сте да обновите маркетинговата си стратегия във Facebook ? Помислете да използвате Facebook група, за да разширите известността на Вашия бранд.

Използване на Facebook група за подобряване на Вашата стратегия за социални медии

Популяризирайте бранда с Фейсбук група

Групите във Facebook не са нещо ново за платформата за социални медии. Начинът, по който компаниите и марките ги използват, може да се разглежда като иновативен. Готови ли сте и сигурни ли сте, че сте готови? Нека първо да разгледаме основните насоки.

Стартирайте с Facebook група

Създаването на Facebook група е просто, тъй като платформата е опростила процеса за улеснение на потребителите си. Когато създавате Вашата група, седнете и определете целта на групата.

Как да популяризирате Вашата марка на общността? Може би ще я използвате, за да създадете група, фокусирана върху теми, която има отношение към Вашия бранд. Каквото и да е, разберете го преди да създадете групата, за да не се налага да се връщате по-късно и да коригирате целта на групата.

Някои важни неща, които трябва да имате предвид при създаването на Вашата група:

  • Изберете запомнящо се име. – Когато избирате името на Вашата група във Facebook, ще искате да изберете нещо уникално, но и да дадете на аудиторията си добра представа за целта на групата. Уверете се, че името е достатъчно кратко, за да може да се търси!
  • Задайте правилните настройки за поверителност. – Изборът на опция за поверителност, подходяща за Вашата група, не е най-лесното решение. Важно е обаче да изберете правилната опция в началото, тъй като промените в настройките за поверителност са изключително ограничени, след като групата удари 5000 членове. Запазването на частни групи може да Ви помогне да поддържате контрола над Вашата група.
  • Попълнете цялата информация. – Попълването на цялата информация в настройките на Вашата група може да гарантира, че членовете са запознати с целта на групата и имат достъп до цялата свързана информация. Уверете се, че имате подходяща снимка на корицата.
  • Създайте правила. – Никой не иска да спазва правила, но поставянето на правила в закачена публикация във Вашата група може да гарантира, че всички членове се очаква да ги спазват. Освен това, ако трябва да премахнете някого за нарушение, не трябва да го мислите много. Важно е да създадете приятна атмосфера за членовете на групата Ви, която ще допринесе и за нейното разрастване.

 

Правила за следване във Facebook група

5 съвета за ефективно управление на Вашата група във Facebook

Ще искате да сте сигурни, че използвате Вашата Facebook група по начин, който осигурява стойност за Вашите членове, а също и за Вашата марка. Ето няколко съвета за ефективно управление на Вашата Facebook  група.

1. Използвайте събитие, за да стимулирате участие

Създаването на група във Facebook е просто. Трудната част е да накарате хората да се присъединят към нея и да гарантирате, че тези хора ще донесат стойност на Вашата Facebook група. Лесен начин да привлечете повече членове е да стартирате групата със събитие.

След като хората се присъединят към групата се уверете, че виждат причина да останат и след приключването на събитието. Не спирайте да използвате събития, след като създадете Вашата група. Използвайте седмични събития, за да задвижвате разговори в общността. Подканите като „Промоции в Петък“ дават на членовете нещо, което да очакват с нетърпение и да се подготвят през седмицата.

2. Развийте групата си

Събитията са чудесен начин да привлечете потребители, но може да не привлечете всички, които искате да видите в групата. Използвайте имейл маркетинг, за да насърчите хората да се присъединят с натискането на един бутон и помислете да им дадете кратко ревю върху това, което вече се случва в групата.

Свържете се с някои от най-големите си фенове и участници и ги насърчете да се присъединят към Вашата Facebook група или дори да им предложите администраторска позиция. Като повелител на администраторите, започнете да им давате свобода, за да могат да се включват в темите. Тези членове трябва да се чувстват по-склонни да участват в разговори и вече трябва да са фенове на Вашата марка.

3. Оставете групата да говори

Оставете групата да говори

Нищо не задушава разговора повече от усещането, че някой стои над теб и винаги има отговор. Чудесен начин да насърчите общността на Вашата Facebook група да говори, е да направите крачка назад и да не се вмъквате във всеки разговор.

Очевидно все пак допринасяйте за дискусията по време на повтарящите се седмични събития, но гласът Ви не трябва да се чува във всеки пост. Ако входящите публикации са рядкост, можете да оживите групата чрез Вашите публикации. Вашите публикации обаче не трябва да са единственото нещо, което виждат членовете Ви.

4. Не се фокусирайте само върху Вас

Въпреки че Вашата марка може да е собственик зад групата във Facebook, членовете не трябва да се чувстват така, сякаш са в сянката на продажбите на Вашата марка. Можете да обявите нови продукти или функции или дори източници на бета тестери, но не трябва непрекъснато да наблягате на Вашата марка. Оставете потребителите да говорят и обсъждат Вашата марка.

Чудесен начин да гарантирате, че променяте това, което се споделя, е да споделяте съдържанието на други компании (и не обезсърчавайте членовете си да го правят също). Обсъждането на това, което другите марки правят добре, помага за укрепване на връзките на общността и дава вдъхновение за това, къде може да се подобри и Вашата марка.

5. Изключителността е ключова

Ако Вашата аудитория може да намери същата информация от вашата Facebook група другаде онлайн, те нямат стимул да останат в групата. За да насърчите ангажираността и да запазите членове, използвайте изключително съдържание.

Това съдържание може да бъде под формата на отстъпка само за група, Facebook сесия на живо, интересни интервюта на конкуренти. Бъдете креативни с Вашата Facebook група, но се уверете, че членовете Ви виждат каква е стойността да бъдат там.

Приоритизирайте ангажимента

Приотизирай аудиторията си

Групите във Facebook осигуряват голяма стойност на Вашата марка, като повишават чувството за общност около Вашата компания. Те насърчават ангажираността и могат да помогнат да се установи онази силна връзка с марката, към която се стремят много компании. Не забравяйте да насърчавате ангажираността между членовете и да им предоставяте стойност и тогава ще видите как Вашата група процъфтява.

Нуждаете се от помощ?

Пишете ни
Ние ще помогнем!

Ние обичаме да помагаме, защото знаем как и имаме нужните умения да го направим. Не се замисляйте много! Чакаме Ви!

Author avatar
Кристина Георгиева
https://exito.bg
Нашият маркетинг експерт, който задвижва бизнеса на нашите клиенти. Изключително готина мацка, която има усет към изготвянето на стратегии и печеливши модели. Тя поддържа рекламата и бранда на част от нашите клиенти, които вече са 70+. Тя е в нашия екип от 2018 г.

Напиши коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *