Нагоре

Как да създадете реклама във Facebook

Ръководство за реклама във Facebook

Разбирането как да стартирате реклама във Facebook се превръща в основна част от почти всяка стратегия за социални медии. И ако искате да виждате бизнеса си във Facebook, става все по-вероятно да се наложи да плащате за реклама във Facebook, за да можете да достигнете до Вашите клиенти.

Платената реклама във Facebook изглежда е един от най-добрите начини за въздействие върху Вашите клиенти. Винаги обаче започват и въпросите, които сякаш те ядат отвътре.

  • Колко добре работи?
  • До колко хора достига?
  • Привлича ли клиенти? … и др.

В този материал ще споделим с Вас всичко, което трябва да знаете за стартирането на една добра реклама във Facebook, за да се уверите в нуждата от по – нататъшни действия.

Нека да започнем…

Как да настроим реклама във Facebook

Настройване на цели на нашата реклама във Facebook

Преди да влезете и да създадете някакви реклами, е важно първо да помислите защо рекламирате и какво искате да постигнете. Поставянето на цели преди стартирането на реклама във Facebook е начин в последствие, да можете да ги измерите и да разберете дали Вашата Facebook реклама е постигнала успеха, който сте търсили.

Например, ако искате да увеличите посещенията в Онлайн магазина си чрез реклама във Facebook, можете да си зададете цел от 1000 нови клиента през първия месец. Това ще Ви помогне за опита, който ще натрупате в следващата реклама във Facebook, която ще пуснете.
Ето какви цели предлагат от Facebook:

  • Увеличаване на трафика към сайта
  • Посещаемост на събитие
  • Генериране на клиенти
  • Увеличаване обсега на съдъражание
  • Ангажирания към Facebook страница

Изберете целта си

Когато влезете в мениджъра на реклами, за да създадете реклама във Facebook , ще бъдете отведени до избиране на Вашата цел:

Избиране на цел за реклама в Facebook

С рекламирането във Facebook имате много различни начини за подход към рекламна кампания. Тези начини обикновено могат да попаднат в три категории предимства:

1.Достигане

Тук имате само 2 опции, които можете да изпозвате за реклама във Facebook и те са следните:

  • Осведоменост за бранд

  • Достигане

Съвет: За малък бюджет можете да постигнете по – добри резултати, ако използвате опцията „Осведоменост за бранд“. Според MOZ това е най – евтиния вариант да покажете на потребителите си, че Ви има със средства за реклама във Facebook, които няма и да усетите.

2.Разглеждане

Цели, които карат хората да започнат да мислят за Вашия бизнес и да търсят повече информация за него:

  • Трафик
  • Ангажиране
  • Инсталиране на приложение
  • Преглеждания на Видео
  • Генериране на клиенти
  • Съобщения

3.Конверсии

Цели, които насърчават хората, които се интересуват от Вашия бизнес, да купуват или използват Вашия продукт или услуга:

  • Конвертирания
  • Продажби от каталог
  • Трафик към магазин

След като изберете маркетинговата си цел, ще бъдете насочени да наименувате рекламата си, както и да въведете бюджет за нея. Можете да избирате дневен бюджет или бюджет за целия период на кампанията си, което означава, че можете да изберете период, за който рекламата да бъде активна.

Наименование на рекламна кампания

 

Изберете аудиторията, към която да е насочена рекламата

Тази стъпка е изключително важна за успеха на Вашата рекламна кампания. Аудиторията за Вашата реклама може да бъде персонализирана въз основа на всички от следните демографски данни:

  • Местоположение – Чрез тази опция можете да изберете къде да се показва рекламата Ви. Дали да бъде само във Вашия град, държава, че дори и във Вашия квартал.
  • Възраст – Можете да насочите рекламата си да се показва на хора, които са на опредена възраст.
  • Пол – Тук все още са само два пола, измежду които можете да избирате.
  • Език – Можете да изберете езика на Вашите потребители (Примерно, ако продавате в Турция, заложете Турски език).
  • Интереси и Поведение – Facebook разглежда интересите, дейността на човека, страниците, които харесва, и тясно свързаните теми.

Освен това с настройката за връзки можете да изберете разширено насочване, което Ви позволява да включвате или изключвате хора, които са свързани към определени страници, приложения или събития. Можете също така да персонализирате насочването си, като използвате персонализирани аудитории, за да насочите хората, които вече са взаимодействали с Вашия бизнес.

Разполагания на рекламата

Разполагане на рекламата

След като вече сте настроили аудиториите си, можете да преминете към визуалната част на Вашата реклама. Малко по-надолу можете да изберете място, където да се разполага Вашата реклама. Ние Ви препоръчваме, ако нямате опит в рекламирането, да изберете опцията Автоматично разполагане. 

Автоматично разполагане на рекламатаАвтоматичното разполагане на рекламата във Facebook в никакъв случай не предполага, че Вашата реклама ще се показва на всяко възможно място. За да постигнете по – високи резултати с реклама във Facebook, ще е добре да се свържете с нас, за да изготвим оферта за Вашия бизнес.

Изискванията за размери и варианти на рекламата предполагат да имате готови банери за рекламата.

Автоматичните разположения Ви дават възможност да получите най-добрите резултати от всички разположения по подразбиране. Тъй като можете да изберете резултати от възможно най-широк диапазон, автоматичните разположения обикновено са най-ефикасното използване на бюджета Ви и помагат да се контролират разходите.

 

 

 

Завършване на рекламата

След като изпълните всички стъпки идва моментът, в който трябва да изпратите рекламата Ви за преглед към Facebook. Всяка една реклама преминава преглед, преди да бъде активирана.

Нуждаете се от помощ?

Пишете ни
Ние ще помогнем!

Ние обичаме да помагаме, защото знаем как и имаме нужните умения да го направим. Не се замисляйте много! Чакаме Ви!

Author avatar
Иван Занков
Основател на Студио за Уеб дизай и Дигитален маркетинг EXITO. Той стартира онлайн бизнеса през 2015 г. Има опит в Уеб дизайна, предимно с PHP технологии, както и солиден опит в рекламата на бизнеси в Интернет.

Напиши коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *