Нагоре

Оптимизация на продукт в Онлайн магазин

Знаем, как се чувствате. Щом четете тази статия, това означава, че търсите начин, как да повишите продажбите си във вашия Онлайн магазин . Как да направите перфектната оптимизация на продукт в Онлайн магазин.

Няколко съвета за оптимизация на продукт в магазина ви.

Писането на качествено описание за продукт в Онлайн магазин е изключително трудно. Лошото е, че когато решите да търсите помощ в Google ви излизат само резултати, които са полезни, но за съжаление са половинчати. Защо ли?…

…защото повечето такива материали са на агенции, каквато сме и ние по между другото, но не е насочена към Вас и това което търсите. Навсякъде пишат едно и също. Съдържание…. Съдържание и пак съдържание… Да. Това е ясно, но разликата между тях е, че ние не пишем този материал за по – добро класиране в търсачката на Google на нашия сайт. Пишем го, за да можем да ви помогнем да направите Онлайн бизнеса в България по печеливш. За да можете да направите сами перфектната Оптимизация на продукт.

Знаете ли, кое е още по откачено в случая?

Ние знаем, че тази статия ще ни донесе положителни резултати. Не само в търсачката на Google. С полезните материали, които пишем за вас, вие ще оптимизирате вашия магазин. От там ще започнете да продавате повече . Ще кажете на ваш партньор или приятел, който се занимава с търговия и той ще поиска да има Онлайн магазин . И в крайна сметка ние ще спечелим повече клиенти.

Според нас най – добрия вариант при стартиране на Онлайн магазин е да заложите на WordPress или в частност WooCommerce. Това е най – добре оптимизираната и повярвайте… най – любимата платформа на Google за Онлайн магазини. Чрез нея изключително лесно можете да постигнете доста бърза, лесна и добра Оптимизация на продукт.

Повечето стартиращи магазини правят една грешка. Прочели са в блога на някоя агенция, че най – добрият старт на оптимизацията е да създадете Блог във вашия магазин и да започнете да пишете в него веднага. Ок. Вярно е, че блога може да ви докара някакъв трафик чрез Google, обаче не трябва да се задоволявате с „Някакъв трафик“.
Вие от друга страна можете да бъдете различни и да започвате да получавате по – голям трафик от конкурентите си чрез други два варианта:

  1. Продуктовите страници
  2. Категориите на магазина ви
  3. …и най – накрая се занимавайте с Блога

Нека поговорим за всяка една от тези възможности, за да успеете да извървите пътя до няколко хиляди посетители на месец към магазина.

Изкуството да опишеш съдържанието на продукта си в Онлайн магазина.

Не можете да получите по – добър трафик от този от хора, които наистина искат да купуват. Читатели за блога не са ви нужни! Въпросът е, как можете да създадете качествено съдържание за всеки продукт, който да се класира добре в Google и да можете да привличате повече клиенти , от колкото т.нар. зяпачи.

Предоставяме ви 7 правила, върху които да се съсредоточите!

Качествено съдържание и Оптимизация на продукт.


  1. Намерете ключовите думи, по които ще се класира вашия продукт в Google.

За продуктите има два типа ключови думи, с които трябва да започнете:

  1. Марката на вашия продукт

    Оценките показват, че хората търсят марката NIKE 13,6 милиона пъти месечно. Дори по – малките, като марката Jack & Jones показват резултати по 2.8 милиона пъти месечно. Но това изобщо не са всички други думи, които тези марки получават, като трафик.

Разбира се, възможно е да предлагате собствена марка, която много малко хора познават, но това не означава, че не трябва да наблягате на вашия бранд. Нпротив. Трябва да откриете как да опишете вашето качествено съдържание. Google обожава брандирането и държи много на всичко, което е като нова марка.

Ако създавате собствен бранд, ето една идея:
 Намерете име на човек, който получава голям трафик от търсене в Интернет. Например за вашата марка, която предлага страхотна копринена вратовръзка, можете да използвате име, като Пабло. Комбинирайте различни типове имена и намерете перфектното за вашата вратовръзка. Това е трик в добрата оптимизация на продукт, който започва да се продава.

Искате да забързате процеса? Съветвам ви да използвате сайт, като Uber Suggest да вземете наистина добра идея, за да бъде оценена от Google.

  1. Намерете думите, които описват продукта.

Онлайн магазин Галантико продава уникални мъжки дънки на марката Jack & Jones. За да получим представа, как се класират продуктите по ключовите думи, нека погледнем в описанието на продукта.

Оптимизирани продукти
Веднага можете да забележите няколко ключови думи, които изразени в описанието на продукта:

 

  • Уникална тениска
  • ORIGINALS by JACK & JONES
  • Тениска еластична мека удобна

Някои от тези ключови думи биха заели доста челни позиции при търсене в Google. Ако комбинирате обаче тези отделни ключови думи в едно изречение, ще можете да си докарате доста сериозен трафик към магазин ви.
Ето няколко примера:

  • Уникална еластична тениска Jack & Jones
  • Мека еластична и оригинална тениска на Jack & Jones

Можете да намерите и други полезни ключови думи от някой Блог свързан с марката Jack & Jones. Например, ако напишете „Марката Jack & Jones България“ ще намерите доста интересни заглавия, които можете да използвате за ключови думи.

След като имате списък с ключови думи, нека да разгледаме какво трябва да направите, за да класирате съдържанието си в Google.

  1. Оптимизирайте заглавията на продуктите си.

След като сте избрали вашите ключови думи идва момента, в който да започнете да ги разхвърляте из съдържанието на продукта си. Започнете да оптимизирате заглавието си, като се опитате да сложите ключовата дума, колкото се може по в началото. Google придава по – голяма тежест на първите 3 думи в заглавието.

Бъдете внимателни! Има го и другия момент, в който ако заглавието ви не звучи естествено при прочитане, може да се получи ефекта, в който да загубите клиенти. Все пак трябва да се съобразявате и с тях. Съчетавайте естетичното с качествено съдържание и обратното.

Недейте да тъпчете заглавието си с много ключови думи. Фокусирайте се първо върху главната ви ключова дума и след това вмъквайте и вторичните такива.

Прочетете заглавието на продукта си на глас и трябва да ви звучи добре. Не трябва да бъде объркващо. Може да поискате и мнение на ваши приятели или служители, дали звучи добре заглавието. Сега може би ще си кажете: „Да бе… ще се занимавам с глупости да карам хората да си казват мнението за едно заглавие, при положение, че ме чакат още 200 такива.“ Ами… Никой не е казал, че продажбите в Интернет са лесни. С толкова голяма конкуренция… Не са лесни.

  1. Оптимизирайте описанието на продуктите си.

Може ли да ви признаем нещо?

Когато пишем съдържание за продукти за клиенти, се налага за един продукт да се бавим с около час, докато намерим точното описание. Изключително е трудно. Но резултатите са доста добри.

Ето и един наистина елементарен, но много добър трик, който използваме, за да напиша добро съдържание: Взимаме думите на клиентите на марката и ги слагам в описанията. Примерно можете да потърсите клиентски отзиви за този вид продукти и да използвате това.

Няма по – добро от клиентските отзиви за продукти в други магазини и знаете ли защо? Когато клиент пише отзив за продукта, той е развълнуван от момента, в който го е взел и е останал без дъх. Точно тогава всичко, което клиента пише е от душа. Това е качествно съдържание директно от клиент за клиент! Вземете тези думи и ги превърнете в начин за продажби.

След това добавете някои основни детайли за вашия продукт. Колко тежи? Какви са размерите на продукта? Какви материали използва? Какъв цвят е?

Тази информация може да ви се струва очевидна, но ако клиента избере продуктите ви, това ще му помогне да намери това, което търси на страницата на вашия продукт.

И накрая, намерете подходящите няколко места, за да използвате ключовите си думи в цялото съдържание.

Препоръчваме да напишете описание не по – малко от 150 думи, като описание за вашия продукт. Google отчита, какъв е броя на думите, които се намират в страницата. Хубавото обаче е, че всеки текст на страницата се допълва, като думи и това означава, че всеки клиентски отзив допълва описанието за продукта и подобрява класирането му в Google.

СЪВЕТ: Нещо, което е изключително добре да правите е да карате клиентите закупили продукта да оставят отзив за него. Можете да ги почерпите с 10% отстъпка за следваща поръчка от магазина, ако остави отзив. Много е полезно, повярвайте.

  1. Оптимизирайте линка на вашия продукт.

Другото изключително важно място, на което трябва да поставите ключовата дума, това е в началото на линка.

Една от причините да използвате WooCommerce е именно това, че можете изключително лесно сами да промените линк структурата на вашия продукт.

Да предположим, че ключовата дума за продукта ви е Тениска Core by Jack & Jones тогава линка ви трябва да бъде www.magazina.bg/тениска-core-by-jack-jones. Колкото и да не ви се вярва, разберете че това е един от главните СЕО фактори за чудесна оптимизация на продукт.

  1. Оптимизирайте ALT заглавията на Изображенията си

Вярвате или не, Google все още няма очи. Начинът по който Google разбира за какво се отнася вашето изображение е имано чрез това ALT заглавие. Най – лесния начин да добавите ALT атрибута е просто да копирате заглавието на продукта. Добавете атрибута от заглавието и качете снимката на вашият продукт.

  1. Оптимизирайте МЕТА описанието на всеки продукт

Запитвали ли сте се, как Google показва кратки описания под всеки линк на това, което излиза в търсачката, когато потърсите нещо. Ами… точно чрез МЕТА описанието.

Мета описанието изглежда по този начин:

Мета описание показвано от Google

Най лесния начин да добавите МЕТА описание към продукта си е да използвате плъгин за целта. Според нас, най – доброто решение за целта е YOAST SEO.

  1. Други начини за добра Оптимизация на продукт за Google

От 1 до 6 са най – важните елементи, които трябва да изпълните за оптимизацията на продукта си. Веднага след като сте ги изпълнили, можете да се възползвате и от тези, които сега е ви представим:

  1. Включете breadcrumbs (пътечки).

    Ако използвате разширението на YOAST SEO, задължително включете опцията за пътечките.

  1. Добавете свързани продукти.

    Включването на други свързани продукти помага на клиентите Ви да намират нови продукти, които да купят, и помага да се увеличи уместността на темата за SEO.

  1. Клиентски отзиви.

    Клиентските отзиви помагат за сео-то по три начина:

    1. Звездичките се появяват под продукта в търсенето на
    2. Думите, които клиентите ви пишат се допълват в описанието на продукта на страницата, като те са насочени точно към него и това подобрява класацията му в търсенето.
    3. Ако клиентите ви четат тези отзиви, те прекарват повече време на страницата на продукта, като и това е фактор, на който Google обръща сериозно внимание.

Това са основните правила за добра Оптимизация на продукт за вашия Онлайн магазин. Следвайте ги и ще се убедите, че не пишем просто така в блога, а наистина искаме да ви помогнем.

Нуждаете се от помощ?

Пишете ни
Ние ще помогнем!

Ние обичаме да помагаме, защото знаем как и имаме нужните умения да го направим. Не се замисляйте много! Чакаме Ви!

Author avatar
Иван Занков
Основател на Студио за Уеб дизай и Дигитален маркетинг EXITO. Той стартира онлайн бизнеса през 2015 г. Има опит в Уеб дизайна, предимно с PHP технологии, както и солиден опит в рекламата на бизнеси в Интернет.

Напиши коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *